Liittymällä Suomen Minipossuyhdistyksen yritysjäseneksi tuet toimintaamme minipossujen hyväksi ja saat yrityksellesi näkyvyyttä Suomen Minipossuyhdistyksen viestintäkanavissa.

Yksi tärkeimmistä tavoitteistamme on on tietouden lisääminen minipossusta lajina ja lemmikkinä. Haluamme koota yhteen lajin harrastajat ja kasvattajat sekä toimia yhteistyössä myös viranomaisten ja eläinlääkärien kanssa. Yhdistys ylläpitää Suomen ainoaa virallista minipossurekisteriä. Autamme myös minipossun omistajia kaikissa possuiluun liittyvissä kysymyksissä!

Yhdistys on taloudellista voittoa tavoittelematon. Yhdistyksen jäsenmaksuilla katetaan toiminnasta aiheutuneet kulut.

YRITYSJÄSENYYS

Jäsenyys 150 € / kalenterivuosi

Yritysjäsenenä saat

Logosi ja linkin yrityksesi kotisivuille etusivullamme www.minipossuyhdistys.fi
Yrityksesi esiin vähintään viidessä (5) julkaisemassamme sosiaalisen median uutisessa.
Yrityksesi esittelyn jäsenjulkaisuumme Kärsäkkääseen.

Hae jäsenyyttä

Liity yritysjäseneksi alla olevalla lomakkeella – paluuviestinä saat jäsenmaksun maksuohjeet.

Jäsenhakemus