Suomen Minipossuyhdistys ry ylläpitää maan ainoaa virallista minipossurekisteriä

Kyseessä on yksilörekisteri, joka ei korvaa lain vaatimaa ilmoitusta sikaeläimen pitoa koskien
Yhdistyksen rekisteriin ilmoittaminen on vapaaehtoista, mutta suositeltavaa.
Yhdistyksen jäsenille rekisteriin ilmoittaminen on ilmaista. Liity yhdistyksen jäseneksi, saat paljon rahanarvoisia etuja.
Myös ei-jäsenet voivat rekisteröidä possuja, tällöin hinta on 5,00 e/possu.

Mahdollisen omistajanvaihdoksen ilmoittaminen on vapaaehtoista.
Eläimen kuollessa omistajan toivotaan ilmoittavan kuolinpäivämäärän rekisteröijälle, tietoa käytetään eliniän tilastointiin.

Rekisteröinnin yhteydessä sika saa rekisterinumeron ja omistajalle postitetaan rekisteritodistus.

Rekisteröi tai tee muutosilmoitukset Suomen minipossuyhdistykselle lomakkeet osiossa. Siirry lomakkeisiin tästä.

Maksutiedot:
Tilille: FI4251575420018292 (tilinumero on muuttunut 12.1.2018)
Saaja: Suomen Minipossuyhdistys ry
Viestiin kirjoita Rekisteröintimaksu ja rekisteröitävän/rekisteröitävien possujen nimet.