Suomen Minipossuyhdistys ry:n jäsennys on tarkoitettu kasvattajille, harrastajille ja lajista kiinnostuneille. Kasvattajajäsenet haluavat edistää minisikojen asemaa lemmikkinä, sitoutuvat kiinnittämään erityistä huomiota jalostuseläintensä terveyteen ja luonteeseen, sekä antamaan totuudenmukaista informaatiota lajista. Yhdistyksen kasvattajajäsen tai hänen puolisonsa eivät saa olla tuomittuja eläinsuojelurikkomuksista.

Yhdistys on taloudellista voittoa tavoittelematon. Yhdistyksen jäsenmaksuilla katetaan toiminnasta aiheutuneet kulut.

JÄSENMAKSUT VUODELLE 2020

• Jäsen 12,00 € / kalenterivuosi
  • Kasvattajajäsen 20,00 € / kalenterivuosi
  • Kannattajajäsen, vähintään 5,00 € / kalenterivuosi
  • Kasvattajan liittämä porsaan ostaja 2,00 €  (Edellyttää porsaan rekisteröintiä yhdistyksen rekisteriin alle 4 kuukauden iässä).

Hae jäsenyyttä

Jäseneksi hyväksytyn ja vuosimaksun maksaneen kasvattajan tiedot (kuten nimi, paikkakunta, kotisivujen osoite ja yhteystiedot) julkaistaan kotisivuilla kasvattajan osiossa. Kasvattajajäsenet sekä jäsenet saavat vuosittain vaihtuvat tunnukset jäsensivuille.

Kaikki jäsenet ovat oikeutettuja jäsenjulkaisuun, joka on sähköinen ja ilmestyy 2-5 kertaa vuodessa. Mahdollisuuksien ja toiveiden mukaan järjestetään jäsenille suunnattuja kursseja ja tapahtumia. Jäsenten käytössä on myös yhdistyksen kotisivuilla toimiva possupörssi myytäville possuille sekä yhdistyksen lomakkeet.

Liity jäseneksi alla olevalla lomakkeella – paluuviestinä saat jäsenmaksun maksuohjeet.

Jäsenhakemus

Haen seuraavaa jäsenyyttä

Haluatko liittyä kannattajajäseneksi?

Vaikka olemme voittoa tavoittelematon yhdistys ei aina jäsenmaksuilla voida kattaa kaikkia kustannuksia ja tilaisuuksia joita olisi tarkoituksenmukaista järjestää. Yhdistyksenä me koemme hyvin tärkeänä levittää asianmukaista ja oikeaa tietoa minipossuista ja niiden soveltuvuudesta kotieläimeksi.

Jo pelkästään Suomen maantieteelliset etäisyydet asettavat haasteita kasvattajien ja jäsenten tapaamisille sekä yleisötilaisuuksien järjestämiselle.

Olisimme hyvin kiitollisia pienestäkin rahallisesta lahjoituksesta jolla varmasti on merkitystä. Tervetulleen lahjoituksen voitte suorittaa alla olevilla maksutiedoilla.

Maksutiedot
Tilinumero: FI4251575420018292 (tilinumero on muuttunut 12.1.2018)
Saaja: Suomen Minipossuyhdistys ry
Viestiin: Kannattajajäsen + Nimesi ja kotipaikkasi.

suomenminipossuyhdistys [a] gmail.com