Julkiset jäsenjulkaisut ja Minipossukyselyn vastauskoonti

Kaikki Kärsäkäs-jäsenjulkaisut, ja paljon muuta, löydät jäsenosiosta, johon saat tunnukset jäseneksi liittymällä. Tässä julkisesti Facebookissa, tms. julkaistut.

Esitteet

Suomen Minipossuyhdistys ry tarjoaa valmiita lajiesittelyitä ja tietoiskuja minipossuista. Voit tulostaa niitä tarvitsemasi määrän ja levittää lajitietoutta mm. eläintarvikeliikkeiden, maatalouskauppojen ym. ilmoitustauluilla ja tapahtumissa, joissa possusi kanssa käyt.

Suomen Minipossuyhdistys ry suosittaa seuraavanlaisia korvauksia minipossujen vierailuista erilaisissa tapahtumissa. Lataa suositukset tästä  (pdf)

Esitteet on vapaasti levitettävissä, mutta niiden sisältöä ei saa muuttaa eikä niiden tietoa saa kopioida omiin julkaisuihin mainitsematta lähdetietoa.
Muistathan, että käyttäessäsi yhdistyksen esitteitä esimerkiksi tapahtumissa, samalla edustat niillä myös yhdistystä.

Muut