Yhdistyksen jäsenien lisäksi yhteistyökumppanit mahdollistavat toimintamme ja auttavat omalla panostuksellaan yhdistystä toteuttamaan tavoitteitaan. Vaikka olemme voittoa tavoittelematon yhdistys, ei sen toiminta olisi mahdollista ilman yhteistyökumppaneita jotka näillä mainoksilla tukevat toimintaamme.

Ruokavirasto

Ruokaviraston toiminnan päämääränä on varmistaa tutkimuksella ja valvonnalla elintarvikkeiden turvallisuutta ja laatua sekä kasvien ja eläinten terveyttä. Elintarviketurvallisuutta vaarantaviin riskeihin samoin kuin eläinten ja kasvien terveyttä uhkaaviin tauteihin varaudutaan ennalta.
Uudenlaisia uhkia ja vaaroja havaitaan eri puolilla maailmaa. Kansainvälisen kaupan lisäännyttyä on välttämätöntä, että tietoa niistä leviää nopeasti. Verkottuminen kansallisesti ja kansainvälinen yhteistyö sekä ennalta varautuminen luovat perustan sille, että Ruokavirasto voi toimia tehokkaasti myös muuttuvissa tilanteissa.

Faunatar

Faunatar-myymälöistä löydät tuotteita kaikille eläinryhmille tarkoin valituista sarjoista. Tarvikkeiden ja ruokien lisäksi Faunatar tarjoaa asiakkailleen terveet ja hyvin hoidetut pieneläimet: jyrsijät, kanit, terraarioeläimet sekä akvaariokalat. Valtaosa myymälöistä myy myös lemmikkilintuja.
Minipossuille Faunatar-myymälöistä löydät mm. valjaita, taluttimia, aktivointileluja, shampoita, kumisukia, isot kissanvessat ja monia muita kivoja tarvikkeita.
Liittymällä maksuttomaan Faunatar-Klubiin keräät pisteitä ostoksistasi ja saat KlubiTarjouksien aikaan tuotteita erikoishinnalla – lue tarkemmin Faunattaren nettisivuilta www.faunatar.fi, jonne pääset logoa klikkaamalla!

Eläinsuojelukeskus Tuulispää

Eläinsuojelukeskus Tuulispää on vuonna 2012 perustettu maatila- ja tuotantoeläinten turvakoti. Tuulispää pyrkii auttamaan eläinyksilöitä ja antamaan niille turvallisen ja mielekkään loppuelämän. Tilalla asuu yli 60 eläintä, kuten hevosia, lehmiä, lampaita, vuohia, sikoja, kanoja ja sinikettuja. Yhteistä niille on se, ettei niille ole ollut paikkaa minne mennä tai että niiden henki on ollut uhattuna.

Konkreettisen eläinsuojelun lisäksi Tuulispään tavoitteena on jakaa tietoa eläinsuojeluun ja eläinten oikeuksiin liittyvissä asioissa.

Eläinsuojelukeskuksessa asustaa myös minipossu Sulo! Voit tutustua Tuulispään toimintaan ja Suloon osoitteessa tuulispaa.org