Yhdistyksen toiminta

Yhdistyksen tärkein tavoite on tietouden lisääminen minipossusta lajina ja lemmikkinä.

• Luotettavan ja ajanmukaisimman tiedon löytää yhdistyksen sivuilta ja lisätietoja saa hallituksen jäseniltä tai vaikka ottamalla yhteyttä yhdistyksen suosittelemiin kasvattajiin.
  • Yhdistyksen päämääränä on koota yhteen lajin harrastajat ja kasvattajat, sekä helpottaa possua harkitsevan tiedonhakua ja auttaa löytämään hyvä kasvattaja, jolta saa tukea possun omistamiseen sen elinajaksi.
  • Yhteistyö virallisten tahojen kanssa, kuten eläinlääkärit ja muut viranomaiset, tiedon ja päätöksien välittäminen harrastajille.
  • Kasvattajarekisterin perustaminen ja ylläpito, sekä tulevaisuudessa kurssien ja tapahtumien järjestäminen.
  • Nettisivujen päivittäminen aina ajanmukaisiksi ja harrastajia sekä kasvattajia palveleviksi.

Yhdistyksen esittely

Suomen Minipossuyhdistys ry on perustettu v.1997, mutta oli aktiivivuosien jälkeen melkein kymmenen vuotta hiljainen, kunnes hallitus uusittiin v. 2013. Minipossuyhdistyksen hallituksen jäsenet ovat joko kasvattajia tai muutoin aktiivisia possujen omistajia. Olemme sitoutuneet lisäämään tietoutta minipossusta lajina ja valmiita antamaan parhaan kykymme mukaista informaatiota minipossusta kotieläimenä.

Hallituksen kokoonpano ja vastuualueet 2018

Puheenjohtaja: Marjo Saarimaa (myös sijaiskotiasiat) marjo.saarimaa [a] gmail.com Varapuheenjohtaja: Sinikka Satela (yleinen palaute ja tiedustelut) suomenminipossuyhdistys [a] gmail.com Sihteeri: Jenni Nieminen (Jäsenjulkaisu Kärsäkäs sekä muut sihteerin työt) jenni.ma.nieminen [a] gmail.com Taloudenhoitaja: Lauri Lindblom (Jäsenrekisterin ylläpito) lauri.lindblom [a] kolumbus.fi Hallituksen muut jäsenet: Veera Hakola (minipossurekisterin ylläpito) minipossu.jasen [a] gmail.com Päivi Huhtinen (tiedotus) paivihuhtinen [a] gmail.com Minna Maria Hölttä mholtta [a] kolumbus.fi Elina Hänninen (yhteistilaukset)