Possupörssi

TUTUSTU HUOLELLISESTI LAJIIN

Suomen Minipossuyhdistyksen sivuilta saat luotettavaa tietoa minipossusta lajina ja lemmikkinä. Olemme koonneet myös rekisteriimme minipossujen omistajia sekä kasvattajia, jotka ovat lupautuneet ottamaan minipossuista kiinnostuneita vastaan niiden todellisissa elinympäristöissään. Mikäli olette harkinneet minipossua lemmikiksenne, kannattaa tutustua tähän sivustoon huolellisesti. Minkään lemmikin hankinta ei saa olla hetken mielijohde, ei myöskään minipossun. Minipossu voi olla hyvinkin vaativa omistajalleen ja sen elintavat olisi hyvä tuntea ja tietää jo ennen possun hankintaa. Suosittelemme tutustumista ainakin ostajan oppaaseen.

Mikäli haluat tavata possun / possuja omissa elinympäristöissään, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: suomenminipossuyhdistys [a] gmail.com. Ilmoita sähköpostissa, paikkakunta tai alue johon sinulla olisi mahdollista saapua. Vastaamme lähettämääsi sähköpostiin henkilön yhteystiedoilla johon voitte erikseen sopia ajankohdan vierailullenne.

KASVATTAJAREKISTERI

Mikäli olet hankkimassa minipossua, ota aina yhteyttä ensisijaisesti Suomen Minipossuyhdistyksen kasvattajiin.

YHDISTYKSEN JÄSENYYS

Yhdistyksen jäsenenä voit vaikuttaa moneen asiaan ja olla mukana kehittämässä yhdistyksen toimintaa. Tutustu jäsenyyteen täällä

Liity suljettuun minipossujen Facebook-ryhmään. Liity täällä

KASVATTAJA

Ilmoita myytävät pahnueet sähköpostitse ja liitä haluamasi kuva sekä yhteystietosi sähköpostin liitteeksi. Muista ilmoittaa myös myyntihinnat; lauri.lindblom [a] kolumbus.fi tai yhdistyksen sähköpostiin; suomenminipossuyhdistys [a] gmail.com

KODINVAIHTAJAT

IIlmoita mahdollinen kodinvaihtaja/vaihtajat sähköpostitse marjo.saarimaa [a] gmail.com tai laita messenger-viesti Marjolle.

ILMOITUKSET

Ilmoitukset poistetaan automaattisesti kuuden (6) kuukauden päästä ilmoituksen julkaisemisesta. Ilmoitusten lähetys sähköpostiosoitteet eivät ole aktiivisia roskapostin välttämiseksi. Kopio sähköposti osoite ja liitä se oman sähköpostisi vastaanottajaksi.